Skip to content
LinkedIn
Email
WhatsApp
Search for:
Services
Leadgeneration
Leadgeneration: LinkedIn marketing
Leadgeneration: Direct mailing
Telemarketing
Content marketing
Sourcing data
Working methods
Working methods
Case study Connect Holland
Case study Wayback Burgers
Frequently asked questions
About us
Team
Blog
Work with us
Contact
Leadprice
Search for:
Leadprijs Offerteaanvraag
Fenna
2021-06-28T13:53:29+01:00
Fendorse lead calculator offerte aanvraag
Op basis van onderstaande 4 vragen berekent Fendorse jouw maximale besteding om een lead aan te trekken. Let op: vul geen speciale tekens in. Als het antwoord €50 of 50% is, vul dan 50 in.
Step
1
of
3
33%
Doelstelling
*
Wat is het aantal gewenste nieuwe klanten in de komende 12 maanden?
Please enter a number greater than or equal to
0
.
Conversie
*
Welk percentage van de leads wordt binnen het huidige proces daadwerkelijk klant? Voorbeeld: gemiddeld van de 10 gesprekken worden 5 offertes aangevraagd (50%) waarop 1 akkoord volgt (20%). Berekening: 0,50x0,20= 0,10 oftewel een lead/klant ratio van 10% . De definitie van een lead is in onze beleving een fysieke afspraak met een geïnteresseerde professional binnen jouw doelgroep.
Please enter a number from
0
to
100
.
Customer Lifetime Value
*
Wat is de potentiële winst van een klant aan jouw bedrijf? Voorbeeld: Gemiddeld besteden klanten 6000 euro p/jaar. De winstmarge is 20%. Een klant blijft gemiddeld 3 jaar aan boord. Dit resulteert in een CLV van 6000 x 0.20 x 3 = 3600 euro.
Please enter a number greater than or equal to
0
.
Marge
*
Wat is de gemiddelde marge die jullie hanteren per klant? De marge is het verschil tussen inkoop- en verkoopprijs.
Please enter a number from
0
to
100
.
Naam en bedrijfsnaam
*
Naam
Bedrijfsnaam
E-mailadres
*
Comments
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Go to Top