Ga naar inhoud
LinkedIn
E-mail
WhatsApp
Zoeken naar:
Services
Direct marketing
Content marketing
Recruitment marketing
Bedrijfsinformatie inkopen
Werkwijze
Werkwijze
Cases
Case: Harborn digital
Case: Wayback Burgers
Case: Aangetekend Mailen
Case: 010 Vodka
Case: NLInvesteert
Case: Peekstok
Case: SmartHOTEL
Case: TestMonitor
Veel gestelde vragen
Over ons
Over ons
Blog
Werken bij ons
Contact
Bereken jouw leadprijs
Zoeken naar:
Leadprijs
admin
2022-05-10T16:24:50+01:00
Fendorse lead calculator
Op basis van onderstaande 4 vragen berekent Fendorse jouw maximale besteding om een lead aan te trekken. Let op: vul geen speciale tekens in. Als het antwoord €50 of 50% is, vul dan 50 in.
Stap
1
van
3
33%
Doelstelling
*
Wat is het aantal gewenste nieuwe klanten in de komende 12 maanden?
Voer een getal groter dan of gelijk aan
0
in.
Conversie
*
Welk percentage van de leads wordt binnen het huidige proces daadwerkelijk klant? Voorbeeld: gemiddeld van de 10 gesprekken worden 5 offertes aangevraagd (50%) waarop 1 akkoord volgt (20%). Berekening: 0,50x0,20= 0,10 oftewel een lead/klant ratio van 10% . De definitie van een lead is in onze beleving een fysieke afspraak met een geïnteresseerde professional binnen jouw doelgroep.
Voer een getal tussen
0
en
100
in.
Customer Lifetime Value
*
Wat is de potentiële winst van een klant aan jouw bedrijf? Voorbeeld: Gemiddeld besteden klanten 6000 euro p/jaar. De winstmarge is 20%. Een klant blijft gemiddeld 3 jaar aan boord. Dit resulteert in een CLV van 6000 x 0.20 x 3 = 3600 euro.
Voer een getal groter dan of gelijk aan
0
in.
Marge
*
Wat is de gemiddelde marge die jullie hanteren per klant? De marge is het verschil tussen inkoop- en verkoopprijs.
Voer een getal tussen
0
en
100
in.
Naam en bedrijfsnaam
*
Naam
Bedrijfsnaam
E-mailadres
*
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ga naar de bovenkant